Geneest een gescheurde vagina?

Hallo, ik heb eergisteren nogal ‘harde’ seks met mijn vriend gehad. De dag erna deed mijn vagina nogal pijn en toen was ik erachter gekomen dat mijn vagina onderaan gescheurd is, groeit dit vanzelf gewoon toe? Ik zou ook eventueel bij de huisarts langsgaan, maar dit moment heb ik daar niet echt tijd voor omdat ik het nogal druk heb met mijn werk en huishouden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
10.9K

Antwoorden (1)

Een klein sneetje/scheurtje geneest vanzelf. Vooral als je er de komende week zo veel mogelijk van af blijft. Natuurlijk, wassen en drogen mag wel, maar zorg er voor dat er geen spanning op de wond komt.
Sterkte!!!
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!