wat moet je tegen een jeukende neus doen?

ik heb al best lang een jeukende neus, maar ik snotter niet echt dus het is hoogst waarschijnlijk geen allergie. heeft een van jullie een idee wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Dat hangt natuurlijk van de oorzaak af. Het zou toch een allergie kunnen zijn hoor, ik denk dat dat de meest voorkomende oorzaak is. Je zou dat kunnen testen door gewoon eens een paar dagen allergiepillen uit de vrije verkoop te gebruiken. Kijken of dat helpt.

Werkt dat niet, niet genoeg of ben je niet zo van het zelf experimenteren, ga dan naar je huisarts. Een andere veel voorkomende oorzaak is een droog neusslijmvlies, bijvoorbeeld door een droge omgevingslucht, overmatig gebruik van bepaalde neussprays of eczeem.