Ja, er bestaan een paar websites waarop mensen hun ervaringen bij saunacomplexen en thermen kunnen delen. Een van die websites is sauna-review.nl. Op basis van de gegeven punten wordt een cijfer gegeven. Je kunt het als een kleinschalige zoover vergelijken, maar dan alleen voor sauna's.

Toegevoegd na 1 minuut:
"als" moet "met" zijn in de laatste zin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een aantal van de sauna's die op deze site worden genoemd bestaan al jaren niet meer. Ik vrees dat de informatie niet echt up-to-date is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, SaskiaB. Datzelfde viel mij op bij saunagids.nl. Maar als je van plan bent een bepaalde sauna te bezoeken, kun je wel even opzoeken hoe hij scoort.

Andere antwoorden (1)

Ja, op www. saunagids.nl kun je via de 'zoek & vind' functie sauna's in de provincie van je keuze vinden. Je kunt een zoekactie verfijnen door op faciliteiten te zoeken. Per sauna wordt met behulp van smileys de kwaliteit weergegeven en je kunt de commentaren van andere bezoekers lezen.