Waarom poep ik keutels?

Sorry voor deze smerige vraag..

Sinds vorige week mijn verstandskiezen eruit zijn gehaald kan ik alleen nog maar vloeibaar voedsel eten. Ik probeer altijd gezond te eten, maar dat gaat nu wat lastig. Ik vermoed dat ik iets van voedingstoffen mis, maar welke?

Waarom poep ik keutels?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ah, eindelijk, mijn favoriete onderwerp! Zorg dat je genoeg drinkt, maar ook, probeer nog steeds vezels binnen te krijgen. Maar omdat je al aangeeft dat het tijdelijk is, en je zeer binnenkort ook weer normaal kunt eten, moet je je vooral geen zorgen maken.

Het werkt goed, bijna alle gezonde dieren poepen keutels... Dat is een teken van gezond zijn... Maak je geen zorgen aan de hand van dit feit alleen... Generaal gezien is het een teken van gezondheid...

Ik denk dat je vezels mis. Groente, fruit, granen etc. Je kunt dat verhelpen door versgeperst sinaasappelsap te drinken en vezelrijk eten te pureren.

Ik denk dat je door dat vloeibaar voedsel niet genoeg vezels binnenkrijgt. Veel water drinken en fruit met schil en al in de blender, of mixen. Trouwens, met een blender kan je ook lekkere gezonde shakes maken met groentes vol vezels.

Je drinkt te weinig water, je darmen onttrekken nu al het vocht uit de ontlasting en moeten overschakelen naar ander voedsel.

Het heeft waarschijnlijk wel met eten te maken. Ik weet uit het verleden dat zelfgemaakte fruit- en groentesappen zeer sterk keutel verhogend is. Ga even naar de kruidenwinkel en haal een zakje sennepeulen, Maak daar thee van, laat een uurtje trekken , zoetjes erin en laten afkoelen. Een kopje drinken. Morgen is alles weer heerlijk. Ik drink het altijd snachts, als ik moet plassen, want sennepeulen thee smaakt bepaalt niet lekker. Maar het heeft geen bijwerkingen en leidt niet tot gewenning.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100