Waarom poep ik keutels?

Sorry voor deze smerige vraag..

Sinds vorige week mijn verstandskiezen eruit zijn gehaald kan ik alleen nog maar vloeibaar voedsel eten. Ik probeer altijd gezond te eten, maar dat gaat nu wat lastig. Ik vermoed dat ik iets van voedingstoffen mis, maar welke?

Waarom poep ik keutels?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry dat ik even moet lachen om deze vraag in combinatie met je nickname.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je meldt niet hoe het er normaal uitkwam. Beetje koeienvlaaiig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip: voeg een paar eetlepels zemelen aan je vloeibare voedsel toe.

Het beste antwoord

Ah, eindelijk, mijn favoriete onderwerp!
Zorg dat je genoeg drinkt, maar ook, probeer nog steeds vezels binnen te krijgen. Maar omdat je al aangeeft dat het tijdelijk is, en je zeer binnenkort ook weer normaal kunt eten, moet je je vooral geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha. goed geantwoord poepmolecuul. +

Andere antwoorden (5)

Het werkt goed, bijna alle gezonde dieren poepen keutels... Dat is een teken van gezond zijn... Maak je geen zorgen aan de hand van dit feit alleen... Generaal gezien is het een teken van gezondheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je vezels mis. Groente, fruit, granen etc.
Je kunt dat verhelpen door versgeperst sinaasappelsap te drinken en vezelrijk eten te pureren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je door dat vloeibaar voedsel niet genoeg vezels binnenkrijgt.

Veel water drinken en fruit met schil en al in de blender, of mixen.

Trouwens, met een blender kan je ook lekkere gezonde shakes maken met groentes vol vezels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je drinkt te weinig water, je darmen onttrekken nu al het vocht uit de ontlasting en moeten overschakelen naar ander voedsel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft waarschijnlijk wel met eten te maken. Ik weet uit het verleden dat zelfgemaakte fruit- en groentesappen zeer sterk keutel verhogend is.
Ga even naar de kruidenwinkel en haal een zakje sennepeulen, Maak daar thee van, laat een uurtje trekken , zoetjes erin en laten afkoelen. Een kopje drinken. Morgen is alles weer heerlijk. Ik drink het altijd snachts, als ik moet plassen, want sennepeulen thee smaakt bepaalt niet lekker. Maar het heeft geen bijwerkingen en leidt niet tot gewenning.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had nog nooit van sennepeulen gehoord. heb gegoogled en veel goede dingen over gelezen. ik ga straks maar wat halen, altijd handig in huis te hebben. Bedankt voor de tip!