Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke natuurlijke manier bestrijd ik het snelste een lip vol koortsuitslag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Koop een Herpotherm.
Een apparaatje ter grootte van een lipstick.
Deze behandelt een koortslip met geconcentreerde warmte tusen 50-51graden. Je houdt hem tegen het blaasje, drukt op het knopje, een paar seconden een vrij onaangenaam warm gevoel, maar je bent wel van je koortsblaasje af.
Ik vindt het een geweldige uitvinding!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Teatree-oil werkt mij altijd heel goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
smeer s'avonds zinkolie op je koorslip en de volgende ochtend is het ingedroogd. Haal de zinkolie er dan af met een watje in olie(zonnebloem, olijf,baby..) Kijk alleen uit zinkolie geeft wel vlekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de koortslip voelt aankomen er gewoon een ijsblokje tegen aan houden, een paar keer per dag. De koortslip schrikt van de kou en verdwijnt. En dit is nog goedkoop ook. Je wordt namelijk voor de meeste middeltjes immuun.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hele lip vol zit met koortsuitslag en met de gewone middeltjes zoals zovirax gaat het niet beter ga dan naar de huisarts want dan zou je geen koortsuitslag maar krentenbaard kunnen hebben, een bacteriele infectie. Dan krijg je een antibioticazalf of kuur want huismiddeltjes helpen dan niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo vaak mogelijk per dag je gezicht schoonmaken met zeep en er vervolgens blistex opsmeren. Met een beetje geluk ben je het binnen 3 dagen allemaal kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding