Wat kunnen steken in je hersenen betekenen?

Ik heb geregeld steken in mijn hersenen. Althans zo voelt het, ik heb dit tegen een maat van mij gezegt maar die zegt dat dat gewoon in je hoofd is maar niet in je hersenen. Wat kan het zien. Het zijn felle steken, gedurende 30 sec, 1 min. Dan kan het goed weer 1 a 2 weken niet komen en dan weer ineens.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Je maat heeft volkomen gelijk! Je hersenen zij n.l. compleet gevoelloos. De pijn zit wel in jouw hoofd,maar beslist niet in je hersens. Wat het betekent,kan je het best aan de huisarts vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar de huisarts, hiermee... En wacht niet langer... Het kan van alles zijn, maar pijn in die streken daar moet je niet mee doorlopen... Het zou een aneurisma-voorbode kunnen zijn... Ga naar de huisarts en wacht er niet te lang mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook boven op je schedel heb je spieren en die kunnen gemeen steken als je er kou op hebt gehad. Als je zeker weet dat dit het niet kan zijn toch maar naar de dokter.