ik kan mijn studie niet afmaken vanwege mijn borderline, blijf ik zitten met een studieschuld ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

had een reactie geschreven, maar nog een toevoeging, heb het namelijk even voor je opgezocht. Het formulier heet "voorziening hoger onderwijs bij arbeidsongeschiktheid of bijzondere omstandigheden" (heb hem in de bron gezet). Als je een wajong hebt kom je automatisch in aanmerking voor die regeling. Is dat niet zo moet je langs de studentendecaan voor een handtekening.