ik heb mijn oogleden laten corrigeren maar nadat de hechtingen er uit zijn zitten er nog korstjes op. hoe gaan die weg?

Toegevoegd na 18 minuten:
Kan ik er iets opsmeren zodat de littekens beter genezen of meer onzichtbaar worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Net als bij alle wondjes met korstjes

Het beste antwoord

Zoals mijn voorganger al schreef, geneest het vanzelf. Maar ter bevordering van het huidherstel en voor het verhelpen van eventuele jeuk zou je er wat Tea tree eerste hulp balsem van het merk Chi op kunnen smeren. Verkrijgbaar bij De Tuinen, DA drogisterijen en de meeste reform / natuurwinkels. Beterschap ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helemaal vanzelf. Kan een weekje duren.

Je hebt in feite wondjes op je oogleden, en daar zijn korstjes opgekomen, net zoals dat bij andere kleine wondjes gebeurt. En net zoals bij andere wondjes de korstjes er na een weekje vanzelf afvallen, zal dat ook gebeuren bij deze wondjes op je oogleden.

Cryofiel
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord +.