hoe verdeeld vet zich?

Ik moet zo'n 5,5kg aankomen (eetprobleempjes gehad).
Echt heb ik de laatste tijd echt last van vreetbuien.

Ik heb dus twee vraagjes;
Hoe verdeeld het vet zich?
En hoe verdeeld het vet zich als je veel in een kleine periode veel aankomt?

Toegevoegd na 12 minuten:
(16j vrouw)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoe het vet zich over het lichaam verdeeld is niet precies te zeggen. Bij de 1 zie je het als eerste bij het gezicht, bij de ander zie je het als eerste bij de armen.
Over het algemeen is het bij de meeste vrouwen vooral bij de buik, billen en benen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Eetbuien hebben is normaal als je eetproblemen hebt gehad, je lichaam heeft veel energie nodig voor alle verstoorde processen in je lichaam te herstellen. Er kan eerst veel vet opgeslagen worden, maar naarmate je een tijdje weer normaal eet en je lichaam weer redelijk hersteld is, word dit meestal weer minder.
Ritsuka
10 jaar geleden
Per persoon verschillend, maar in het algemeen verdeelt vet zich beter en mooier als je goed gevarieerd eet.
Dat betekend o.a. een goeie mix tussen koolhydraten, eiwitten en vetten.
Dat zal vooral inhouden dat je meer vetten mag eten dan dat je nu doet, dus lekker aan de volle producten en roomboter op brood.

Een 2e punt:
Borsten bestaan voor een flink deel uit vetweefsel.
Goed eten is geen garantie dat je borsten mee groeien met de rest, maar maakt de kans daarop wel groter.
Slecht eten geeft bijna zekerheid dat ze achterblijven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is cardioloog William Davis niet met je eens.
http://www.earth-matters.nl/5/8628/gezondheid/recensie-broodbuik-van-william-davis-zijn-huidige-tarwe-en-de-mens-incompatible.html
Cryofiel
8 jaar geleden
Er zijn altijd mensen, ook cardiologen, met afwijkende ideeën. Zo was Pim van Lommel ook cardioloog - maar hij heeft toch echt de grootste onzin opgeschreven. Ga dus niet uit van iemands titel, ga uit van de inhoud van zijn schrijfsels.