Heb al dagen een slapend/doof gevoel in mn linkerarm zonder tinteling. iemand hier ervaring mee? wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gek he, mijn zoon had dat ook, 2 tot 3 dagen lang. het bleek een vorm van migraine te zijn (migraine accompagné). hij had we op zijn arm geslapen dus we dachten dat het daaraan lag. een maand later zag hij ineens met beide ogen maar half. Toen zijn we als een speer naar de huisarts gegaan. Die luisterde goed, deed een aantal testjes en kwam tot deze conclusie. Hij vroeg ook of mijn zoon vaak misselijk was, duizelig was, hoofdpijn had.
Soms wel ja, en dat dan een paar dagen lang (wij dachten aan schoolziek).
Hij heeft een vervolgonderzoek bij de neuroloog gehad en heeft een aantal goede adviezen gekregen. Ik weet niet of jij hetzelfde hebt, daarom noem ik zoveel mogelijk feiten op. Succes..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi Linda,goed laten onderzoeken is voor je eigen zekerheid niet verkeerd toch? sterkte !