Robert Wadlow...

http://www.youtube.com/watch?v=arX4l9b9UPc

Toegevoegd na 2 minuten:
En tegenwoordig is dat de chinees Xi Shun...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, tegelijk....
De langste mens ooit: Robert Wadlow: 2,72m

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Wadlow
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment is de langste man ter wereld: Leonid Stadnik. Hij Woont in de Oekraine en is 2,57 m lang.

Bron: InfoNu.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De langste mens ooit was 2.72 c.m lang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De langste man ter wereld, ooit gemeten en ooit geleefd, was Robert Pershing Wadlow. Hij werd geboren op 22 februari 1918 in Amerika. Bij zijn geboorte woog Robert Wadlow 8 pond en 6 ons. Al snel begon hij extreem snel te groeien en groeide uit tot een reus...

Toen hij een half jaar oud was woog Robert Wadlow 15 kilo, en toen hij anderhalf jaar oud was, ruim dertig kilo. Op zijn negende droeg hij zijn vader, die een gewone lengte had, al voor de grap de trap af. Ook zijn moeder had een gewone lengte. Op zijn achtste was hij ongeveer 1.80 meter lang. Op zijn dertiende ging hij op scouting en stak hij ver boven zijn groepsleden uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moeilijke vraag,ik zou het niet weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een foto van die man hangen,hij loopt midden in de stad en is 2.72 lang als je wilt mag je hem hebben