Is er wat doen aan hevig snurken?we hebben alle middeltjes al geprobeerd,maar niets helpt?

Weet jij het antwoord?

/2500

in een aparte kamerslapen hé, voor iedereen een deugddoende nacht,

Om snurken te voorkomen kan het soms helpen kamille thee te drinken. Daardoor is het lichaam meer in rust en kan snurken voorkomen worden. U zult merken uitgeruster wakker te worden. Oordopjes indoen, de snurker welteverstaan. Als het goed is snurkt hij/zij dan niet of in ieder geval veel minder. Wel goed erin stoppen! er is een speciale slaapkliniek waar men kan zien waar het snurken vandaan komt en hoe je het op kan lossen

Waarschijnlijk hebben jullie al veel geprobeerd, maar misschien niet alles. ik heb over dit probleem een artikel geschreven. Misschien hebben jullie er wat aan.

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/divers...

Apart slapen vond ik geen optie en daarom slaap ik nog steeds met oordopjes in.Vaak haalt dat het ergste geluid weg ook al hoor je nog wel iets.Mijn partner snurkt als de beste, maar aksepteren doe ik het wel.

Ik ken iemand waarbij de huis operatief is verwijderd om het snurken tegen te gaan en dat schijnt geholpen te hebben.

Ga naar de huisarts laat je doorverwijzen naar het ziekenhuis daar krijg je eerst een onderzoek waarom je snurkt .en vanuit dat onderzoek volgt er een operatie. En de operaties vallen wel mee hoor . En in de meeste gevallen ben je van het snurken af .

Snurken kan ook het gevolg zijn van een lichamelijke aandoening welke een medische oplossing nodig heeft. Om zeker te zijn is het verstandig om een dokter te bezoeken voor een controle en om er eventueel achter te komen welke behandeling het beste is. Sterkte !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100