Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Laatst plotseling een bloedneus, en ik heb sinds gister echt enorme hoofdpijn? Iemand idee wat is of moet ik echt naar de dokter voor onderzoek?

Ben ook misselijk sinds gister

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien is het gewoon toeval dat je die dingen tegelijk hebt maar als je morgen nog last hebt zou ik zeker even naar de dokter gaan. Waarschijnlijk is het niets bijzonders maar dan heb je zekerheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er hoeft geen relatie tussen hoofdpijn en bloedneuzen te bestaan. Desalniettemin is het wel belangrijk om het goed in de gaten te houden, omdat het wellicht op een onderliggende aandoening kan duiden. Zo komen bloedneuzen bijvoorbeeld vaker voor bij een te hoge bloeddruk, wat ook gepaard gaat met hoofdpijn.

Als je vaak hoofdpijn en spontane bloedneuzen hebt, dan zou dit ook kunnen duiden op hooikoorts (rhinitis). Bij hooikoorts raken je slijmvliezen geïrriteerd waardoor gemakkelijker spontane bloedneuzen ontstaan.
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding