Mijn tong doet pijn en het brandt door naar mijn oor en mijn keel doet pijn wat is dit?

Mijn tong doet pijn als ik het beweeg, daarna beginnen mijn oor en keel ook te branden. Is dit een virus?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Amadea
10 jaar geleden
Misschien heb je vanavond té pittig gegeten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee dit heb ik al een paar dagen met lichte koorts
Amadea
10 jaar geleden
Mogelijk zijn dan je amandelen ontstoken.

Antwoorden (1)

Ik heb een tijdje ook iets vergelijkbaars gehad, maar toen zeiden ze dat ik gewoon verkouden was, en toen moest ik allemaal verzachtende midellen gebruiken.
Maar als dit niet help en het je hebt er erg last van zou ik gewoon naar de dokter gaan als ik jou was.