Wie zou je weleens willen spreken, zou je nog wel eens willen spreken of had je willen spreken en waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Oh, als hij bestaat zou het zonder meer God zijn om wat dingen te vragen aan hem over onder andere het hiernamaals en waarom bepaalde dingen nou eenmaal zo zijn hier (waarom kunnen we niet vliegen?!), ik ben zelf niet religieus overigens. Aangezien mij dit vrijwel onmogelijk is, ook maar even een wat reeëler antwoord; ik zou graag eens met mensen als Osama Bin Laden willen praten over hun beweegredenen om hun religie op de manier waarop zij doen, met aanslagen enzo, te 'bewijzen'. Ik zou heel graag duidelijk willen maken dat, als er een God is van waaruit zij handelen, hij echt niet voor ogen zou hebben dat wij met vliegtuigen het WTC invliegen om duizenden mensen te doden, en misschien erger nog, de dierbaren van die mensen verwoest achter te laten op aarde.

Ha, die Mouske1980; Mijn vader, omdat ik vanwege zijn dementie nooit meer precies wist hoeveel onze laatste gesprekken nog voorstelden.

Dood: Ayn Rand Levend: Leonard Peikoff, Nathaniel Branden Degene die objectivisme hebben vormgegeven op hun eigen manier.

Einstein - om met hem een boom op te zetten over de relativiteitstheorie.

Kierkegaard omdat ik hem graag persoonlijk had leren kennen, niet uit een boekje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100