Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie zou je weleens willen spreken, zou je nog wel eens willen spreken of had je willen spreken en waarom?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

mijn broer, na 9 jaar teruggevonden om hem dan na een jaar opnieuw te moeten verliezen bij een verschrikkelijke brand... ik zou hem zo graag nog 1x willen spreken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat zegt het plaatje ? zijn het familie leden met allemaal een ring ofzo die weer op je broer slaat? leg uit..ben benieuwd.. btw. klote van je broer..weet hoe het is om een dierbare te verliezen....sterkte
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee hoor, de foto is niet relevant, gewoon een beeldvorming van het begrip 'familie'.

Andere antwoorden (7)

mn dubbelganger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh, als hij bestaat zou het zonder meer God zijn om wat dingen te vragen aan hem over onder andere het hiernamaals en waarom bepaalde dingen nou eenmaal zo zijn hier (waarom kunnen we niet vliegen?!), ik ben zelf niet religieus overigens. Aangezien mij dit vrijwel onmogelijk is, ook maar even een wat reeëler antwoord; ik zou graag eens met mensen als Osama Bin Laden willen praten over hun beweegredenen om hun religie op de manier waarop zij doen, met aanslagen enzo, te 'bewijzen'. Ik zou heel graag duidelijk willen maken dat, als er een God is van waaruit zij handelen, hij echt niet voor ogen zou hebben dat wij met vliegtuigen het WTC invliegen om duizenden mensen te doden, en misschien erger nog, de dierbaren van die mensen verwoest achter te laten op aarde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Mouske1980;

Mijn vader, omdat ik vanwege zijn dementie nooit meer precies wist hoeveel onze laatste gesprekken nog voorstelden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dood: Ayn Rand
Levend: Leonard Peikoff, Nathaniel Branden
Degene die objectivisme hebben vormgegeven op hun eigen manier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had nog een goed gesprek met mijn ex-werkgever in de planning. Maar dat is met zijn overlijden onmogelijk geworden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Einstein - om met hem een boom op te zetten over de relativiteitstheorie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kierkegaard
omdat ik hem graag persoonlijk had leren kennen, niet uit een boekje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding