Vanaf welke leeftijd kan je de Schwanenweiss creme gebruiken? En is dit gevaarlijk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet het niet zeker maar een crème die het pigment uit je huid vermindert klinkt alles behalve gezond

Antwoorden (1)

Dit is een vrij verkrijgbaar product in Duitsland, in Nederland ben ik het nooit tegengekomen, er zit geen leeftijdsgrens aan, maar overleggen met je arts lijkt mij wel belangrijk, niet ieder huidtype is geschikt voor dezelfde creme. Nogmaals echt mooier wordt je huid hier niet van. Je ziet er na regelmatig gebruik, erg onnatuurlijk uit.