Ik heb vanmiddag Benzol-Peroxide Hydrogel 5% gekocht voor mijn acne en ik had nog een paar vragen:

1.Hoe veel moet je gebruiken?
2.Verbleekt het haar?
3.Waar moet je het gebruiken?
4.Maakt het je huid erg droog?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas wel op met je kleding, beddengoed etc. Als het hetzelfde spul is dat mijn zoon heeft gebruikt, is het gevaarlijk spul voor stoffen. Menig dekbedhoes, trui en t-shirt moesten bij ons afgevoerd vanwege verkleurde randen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ doepiedoep: het staat niet op de verpakking en de bijsluiter.

Het beste antwoord

Deze sterkte zal weinig bijwerkingen hebben. Als je erg last heb van Acne dan adviseer ik je om een afspraak te maken met je huisarts. Hij/zij heeft middelen die echt iets doen en ook vergoed worden. Geloof mij je huisarts zal je problemen serieus nemen want hij weet heel erg goed hoe onzeker je kan voelen door acne.

Mijn dochter (14 jaar) heeft meerdere dingen gehad maar elke keer de middelen die op dat moment het beste effect hadden. Ze was 10 toen het begon en nu is ze dankzij de huisarts bijna zonder littekens door de acne periode heen! Dus mijn advies niet zelf dokteren ga naar je huisarts!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1) Dunne laag aanbrengen (het is geen glijmiddel);

2) In de door jou vermelde sterkte waarschijnlijk niet (testen op een onopvallend plek)

3) op je huid (uit de buurt van je ogen en slijmvliezen blijven)

4) in het begin wel, maar je huid raakt eraan gewend

Zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Benzol_peroxide#Uses