Wat is een goed en niet dure plantaardig dus geen synthetisch mulitvitamine?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Waarom zou het niet synthetisch mogen zijn?
Ritsuka
10 jaar geleden
als je gevarieerd eet, heb je geen multivitamine nodig. Vitamine B en ijzer is het voornaamste waar je op moet letten als vegetarier, en vitamine D soms ook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je hem geheel plantaardig wil, dan is de tablet net zo groot als jij zelf bent, anders krijg je er nooit alle vitamines en mineralen in. Dat is dus niet te realiseren.

Het beste antwoord

Pool plus is plantaardig