Nee kan kan geen adrealine opweken. Je kunt wel bij jezelf adrenaline opwekken.

Adrenaline komt in grote hoeveelheden vrij bij angst en stress, maar ook bij woede, kou, hitte, pijn en fysieke arbeid.

Dus je maakt je ontzettend kwaad en gaat dan sneeuw ruimen in een bos vol boze beren of een kuil graven in een woestijn met giftige slangen. Dan zal het wel lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee niet zo maar uit het niets, er moet een aanleiding toe zijn.
jezelf laten zakken in het tijgerverblijf in de dierentuin zal zeker werken.

Toegevoegd na 1 minuut:
wat ook werkt, is terugdenken aan een zeer bedreigende of angstige situatie.
net als je weer kan blozen als je aan een blunder terugdenkt, kan je zo ook weer adrenaline opwekken.
Rieneke1
14 jaar geleden
Ja, denk aan iets waar door je ergkwaad bent geworden. Of door angst kun je ook adrenaline aanmaken. Er zijn mensen die kicken op adrenaline en door dit vaak te kunnen krijgen gaan ze bijvoorbeeld gevaarlijke sporten uitoefenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je de film Crank kijken

Hij moet in die film zijn adrenaline extreem hoog houden, anders overlijdt hij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan. zach de la rocha de zanger van rage against the machine kijkt voor shows vaak speeches van malcolm x ed om zichzelf op te fokken. en het werkt.