wat betekent/houdt in een algemeen intern onderzoek en een oriënterend onderzoek?

voor mijn vervolg opleiding moet ik een sport medische keuring ondergaan, ik las dat de keuring ook een algemeen intern onderzoek, en een oriënterend onderzoek wordt afgenomen, wat houd dit in en wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Bedoel je niet "inwendig"? De term "intern" wordt niet echt gebruikt binnen het medisch onderzoek. Wel binnen een organisatie, misschien willen ze informatie over hoe je functioneerde op je vorige/huidige opleiding? Net als de term "oriënterend" ook niet echt binnen het lichamelijk onderzoek wordt gebruikt. Of het moet Belgisch zijn, maar daar weet ik niets van.

Je kan trouwens ook een mailtje sturen naar het secretariaat of id waarin je vraagt wat dit allemaal inhoud. Dat is niet raar en je hebt recht op informatie.

Mocht er het wel gaan om "intern" en een medisch onderzoek, bekijk dan even de link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Had het even gegoogled, dan wist je meteen dat er wél "algemeen intern onderzoek" staat!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zeg toch ook niet dat het er niet staat, ik vroeg alleen of dat er echt staat en het niet een leesfout is. Zo gek is dat niet, me dunkt.
En mocht het er wel staan, dan lijkt bijgevoegde link me een uitermate informatieve website.