Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

nee je bent prima op gewicht
kijk maar op deze site daar kun je je bmi uit rekenen

Toegevoegd na 3 minuten:
in het onderstaande grafiek kun je het zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dan zit je goed op gewicht. Mijn opa vertelde altijd dat je je lengte in centimeter moet nemen en daar 100 van aftrekken en je hebt je ideale gewicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je BMI is 24,2. Dat valt nog binnen de categorie 'normaal gewicht'. Echter, met alleen een lengte en een gewicht kun je niet veel. Spiermassa is zwaarder dan vetmassa, en dus zijn gespierde mensen vaak zwaarder. Daarnaast kun je zware botten hebben. Verder spelen ook andere factoren een rol. Ziekte, ouderdom, lichaamsbouw... Het gaat niet om getallen... Het is het belangrijkst dat je je lichamelijk goed voelt. Als je geen klachten overhoudt aan je gewicht en er een gezonde levensstijl op na houdt, hoef je je geen zorgen te maken lijkt me! 'Dik' is immers een subjectief begrip. (Maar wil je het toch 'objectief' proberen te maken? Zoals ik al zei geeft je BMI de indicatie van een gezond gewicht.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan ben je prachtig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zit mooi op gewicht. Houwen zo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor mooi gewicht en mooi lengte echt.
Niet te zwaar niet te dik en niet hoog of laag...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding