Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De kosten voor het laten bleken van de tanden hangt af van de methodes die worden toegepast en de hoeveelheid tanden/kiezen die je wilt laten bleken.

Het bleken van de tanden ligt bij een kliniek tussen de 150 en 250 euro. Als je het wilt laten laseren ben je wat duurder uit, namelijk 300 a 750 euro.

Het is verstandig om eerst de tandart te raadplegen als je van plan bent je tanden te laten bleken. De gebleekte tanden zullen na verloop van tijd weer hun natuurlijke kleur terugkrijgen, dus het is niet permanent. Thee en koffiedrinken en roken zullen dat proces alleen versnellen.

Tandbeen en glazuur zullen hierdoor wel poreuzer worden, waardoor kleurstoffen makkelijk kunnen indringen. Ook zullen ze ten gevolge van het bleken aan het oppervlak veranderingen ondergaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik vind de prijs te hoog om je tanden te verpesten. Kan ook gratis.
Poets het gewoon met as.
Dat helpt echt.. deed ik vroeger ook altijd alleen heb ik nu niemand om mij heen die rookt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En zijn je tanden nog goed?
Bleken haalt een laagje van je glazuur af. Dus dat kan uiteindelijk nadelig effect hebben.
Maar dat is elke vorm van cleaneren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kost ongeveer €100 per tand,
wanneer je het over het echte bleken hebt bij een gebitsdeskundige.

Niet goed voor je gebit, zoals in bovenstaand bericht, het haald een laagje van je gebit af en je tanden worden poreus, daar kun je veel last van blijven houden, gevoelige tanden en je tanden gaan er sneller door achter uit.

Je kunt je tandarts vragen of hij/zij je tanden eens goed wil poetsen, zij hebben wel speciale middeltjes'

Er zijn mensen die hun tanden poetsen met citroen en zout, worden ze ook heel wit van maar ook dit is niet goed om vaak te doen.

Tandpasta voor witte tanden zijn er genoeg, zoals rokers-tandpasta.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing