Gevoelige eikel

Mijn eikel is zo gevoelig dat het pijnlijk is als ik er over heen ga. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (9)

Pleister erop en afblijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar hoe moet je dan plassen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja da's waar. Had ik nog niet aan gedacht. Heb er ook niet zo'n ervaring mee. ha, ha, ha.
Cryofiel
14 jaar geleden
Pleister er als een sigarenbandje (wie kent ze nog?) omheen doen. Kun je gewoon plassen.
gaat vanzelf over . paar keer wrijven, dan voel je vanzelf een heel lekker gevoel.....daarna is het weg

tip...pak er even een handdoek bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lig op de vloer! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie geen plus hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan geef ik 'm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en anders ik wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOLLLLLLLLLLLLLLLLL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of masturbatie direct aanleiding kan zijn tot een pijnlijke eikel.
Cryofiel
14 jaar geleden
Nee joh, naatje bedoelt het net andersom. Het is niet de aanleiding, het is de oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doelde meer op het antwoord van Edje40 :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+100
Als je d'r last van hebt zou 'k 't aan een huisarts vragen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je er niet zoveel mee zitten te spelen!
Afblijven en goed schoonhouden! Anders even langs de dokter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan veel verschillende oorzaken hebben, waaronder een geïrriteerde huid. Het kan zelfs door veel seks komen (neuken, niet masturberen) door de verschillen in zuurgraad tussen het mannelijke en het vrouwelijke geslachtsorgaan.

Er kunnen veel andere oorzaken zijn. Als je het altijd al hebt, dan kan het doordat de eikel te goed beschermd is geweest door de voorhuid. Door het gebrek aan impulsen zijn de zenuwen scherper gaan reageren. Oplossing hiervoor kan zijn om zoveel mogelijk de eikel niet te bedekken. Hierdoor kan de eikel wennen aan impulsen. Let wel op, dat doet in het begin zeker pijn! De gewenning is wat het doet genezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kent zelf je lichaam het beste. Denk je er geen gekke dingen ermee te hebben gedaan, aarzel niet: laat even kijken door huisarts! Schaam je niet, meer mannen komen hiervoor. Overigens er groeien niet alleen eikels aan de bomen! Suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt omdat ie afwijkt in benedenwaartse richting en dat veroorzaakt een pijnlijk gevoel! Met een spalkje( wel dag en nacht dragen) ben je er na ongeveer 3 maanden wel van af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even langs de huisarts denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet gevaarlijk. Wel vervelend natuurlijk, maar op den duur gaat het over. Misschien heb jij ook een lange voorhuid, waardoor de eikel nooit bloot ligt. Daardoor kan je huid daar heel gevoelig worden.

Je kunt er alleen zelf iets aan doen door de eikel heel langzaam te wennen aan bloot, waardoor er als het ware een iets steviger huidje op komt.Je moet daar royaal de tijd voor nemen, bv 3 maanden. Begin met een week lang twee keer per dag de eikel te ontbloten en te spoelen onder lauwwarm water. Dit kun je inderdaad ook met thee doen, dan gaat het nog wat sneller. Daarna deppend drogen met een zachte handdoek of tissue. (nooit nat weer onder de voorhuid stoppen!!). Daarna probeer je een week lang het water (if de thee) wat kouder te maken en weer deppend drogen. Dan 1 week koud water en zacht wrijvend drogen. Dan een week 1x/dag een kwartiertje bloot in je onderbroek dragen en ondertussen doorgaan met 2x spoelen en drogen. Dan een week 2x een kwartiertje en dan 1x een half uur en vervolgens twee keer een half uur tot je het een uur vol kan houden. En ondertussen blijven doorgaan met spoelen en drogen.Je hebt er geduld voor nodig en zult af en toe op je tanden moeten bijten, maar als je volhoudt komt het altijd goed. Het is echt een kwestie van 'trainen' en volhouden.