Wat doet een vrouw met een midlifecrisis?

Een man koopt een motor en gaat een leren jas dragen (aldus de vooroordelen).

Maar wat doet een vrouw met een midlifecrisis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Een tuinman, een facelift, een cursus Chakrapunniken voor beginners, een leesgroepje, een tattoe op een verborgen plekje, een stiekem abonnement op een online-datingservice.
Ik heb nog wel wat plannetjes voor als het bij mij ooit zo ver komt, hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chakrapunnikken, lijkt me echt het einde daar kan die hier boven vermelde toy boy niet tegen op :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ervaring nelly3 ?
met chakrapunnikken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha Nee @Ed, maar wel met punnikken, ver terug in de vorige eeuw :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ed, kun jij samen met Naatje gaan chakrapunikken in augustus!
Nee serieus, ik denk dat vrouwen minder last hebben van dat midlife-gedoe dan mannen en gewoon tot het besef komen dat 'dit het is' en dat 'we het hier dan maar mee doen, maar laten we dat dan wel zo prettig mogelijk houden'. Ik ken weinig oudere dames die verbitterd raken over wat ze allemaal niet gedaan hebben in hun leven. Dat speelt volgens mij meer bij mannen. Maar correct me if I'm wrong.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CHAKRAPUNNIKKEN!!!! woehahahahhaha.... Stippel, mag ik die kreet van je pikken? Ik vind 'm GEWELDIG!!! (wandelt hoofschuddend weer uit je box... chakra punnikken.. hoe kom je dr op.. LOL!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Later als ik groot ben ga ik ook chakrapunniken (;

Andere antwoorden (10)

Die neemt er een lekkere jonge vent bij!
Net als Madonna hebben veel vrouwen van die leeftijd een toyboy!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow....vandaar dat jij gisteren die brandweerman in het vizier had....
en nu hoop je dat de poes weer de boom in gaat zeker rieneke hahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow ik zit verkeerd....sorry edje.....antwoord was voor rieneke bedoelt hahaah wat een muts hé
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha ik snapte het al niet
ze neemt een ''toyboy''.liefst eentje die 20 jaar jonger is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
liften, botox, toyboy, nieuwe borsten (aldus de vooroordelen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zelf niet langer voor de gek houden en accepteren wie je bent, terug naar je basis, terug naar je eigen gevoel en wees trots op wie je nu bent, geniet van het leven, want ook deze fase gaat voorbij en zal je over 20 jaar terug denken aan deze mooie tijd!
Laat deze mooie tijd dan ook niet verzieken door een midlifecrisis, wees je zelf en kijk naar de toekomst, daar ligt je leven nu, maak plannen en stop met uitstellen.
Durf te leven, het is nog steeds de moeite waard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel stiekem dan, maar wel een kommatje tussen toyboy en Edje, anders heb je het over TOYBOY EDJE. :-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh die vraag!!
Zal ik het tarief dan maar doormailen? :-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kep effe gekeken, maar kzit vol.
Kan Naatje wel even bellen voor begin augustus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha...................................lol! Maar Ed met je antwoord heb je geheel gelijk!
Blijf vooral wie je bent! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ loenie: zoek IK een toyboy? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Te laat is inmiddels ook al weer vol, bijna allemaal g.v.ers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snik......................dan moet ik wachten tot september......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We bellewelle.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké dan!
In aanvulling op bovenstaande 'positieve' dingen, vrees ik dat er ook vrouwen zijn die in een depressie raken of aan de drank.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal waar Iris, tienduizenden zeker!
Die begint gewoon aan het laatste deel van haar leven, net zoals een man dat doet... Ik raad je wel aan pas bij 60 aan een midlife-crisis te beginnen, niet eerder, dat biedt namelijk goede perspectieven, vooral nu de AOW-leeftijd omhoog is gegaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen beleven dit helaas vaak anders, zij krijgen meestal problemen met hun hormoonhuishouding.

Het gebeurd wel dat vrouwen zich juist minder prettig voelen, in een depressie komen doordat hun hormonen veranderen. Dit geldt niet voor elke vrouw, maar zij hebben niet zo sterk het gevoel van jeugdig te willen zijn, zich zo te gedragen, wat je wel over mannen hoort. Mannen willen plotseling een jongere vrouw, een nieuwe auto, kleden zich anders. Zij zijn vaak bang dat ze niet meer waardig gevonden worden, 'er uit liggen'.

Er zijn uiteraard vrouwen die hier ook bang voor zijn maar dat is veel minder dan bij mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen kopen vaak een motor, verfen hun haar, kopen blitse kleren, maar vrouwen doen vaak de meest belachelijke dingen om maar jonger te lijken.
Schuld van de t.v. reclame's, het wordt ze gewoon aangepraat.
Nu hoop ik alleen maar dat jij ook niet alles doet om er jong uit te zien, je voelt je mischien wel aangesproken.:-)
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hoor Ed, voel me niet aangesproken en ben het met je eens wat betreft de reclame's!
Ik voel me jong!!!!!!!! Mijn hartje is nog zo klein en tegelijkertijd heel groot. En ik ben best bevoorrecht want ik zie er nog tamelijk jong uit. Heb best wel eens moeilte met de huidaftakeling.......hahahaha........maar, ik leef en geniet! Althans, dit laatste probeer ik:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Nirak888 Echt jammer dat die man dat doet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Citaat eddijst: "vrouwen" kopen soms een motor, verfen hun haar, kopen blitse kleren, doen vaak de meest belachelijke dingen om maar jonger te lijken.
Schuld van de t.v. reclame’s, het wordt ze gewoon aangepraat.
Ze zal misschien zich jonger doen kleden en opmaken.
Resultaat: van achter een Lyceum, van voren een museum! Ook is er een gevaarlijk groot risico, dat ze kilo's chocolade in huis slepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor veel vrouwen is dit , behalve de tijd van de menopause, ook de tijd, dat alle kinderen het huis uit zijn, het zgn. 'empty nest syndrom'. Haar halve leven is zij 'moeder' geweest : een enorm veel omvattende taak, en een tijd van 'nooit klaar', en zelden/nooit tijd voor zichzelf.
Ze valt dan als het ware in een gat van tijd, waarmee ze niet gewend is om te gaan.
Het hangt van de vrouw af, hoe ze ermee omgaat, maar dat dit een enorme ommekeer is in hoe zij zichzelf ziet, is wel duidelijk.
Vandaar ook, dat veel vrouwen zo verlangen naar kleinkinderen: kunnen ze genietend gaan zorgen, zonder de last van de verantwoording ervan - eindelijk lekker kunnen verwennen...
Dus als ze niet richting toyboy gaat, kan het zijn dat ze zich nu eindelijk gaat ontplooien, en die altijd-opgeschoven hobby (weer) oppakt, dat ze gaat reizen, of ze wordt de onmisbare oma in de gezinnen van de kinderen - of een combinatie van allemaal.
Want tenslotte ben je, als het goed gaat, nog maar net over de helft van je leven!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* Heel veel vrouwen hebben nauwelijks tijd voor een midlifecrisis, omdat ze gewoon een hele drukke fulltime baan hebben.
Waarom noemt niemand dat?
* Vrouwen zijn veel nuchterder dan mannen.
Vrouwen weten dat ze oud worden en wat de verschijnselen zijn.
*Vrouwen hebben meer last van ouder worden, omdat ze in de overgang raken, dus hebben ze minder tijd en minder energie voor allerlei aanstellerij dan mannen.
* Volgens de reclame moet je heel hard alle vijf, of zelfs zeven verschijnselen van het ouder worden bestrijden met of de ene of de andere creme.
Daar kan je dus heel druk mee zijn.
* En natuurlijk wordt je incontinent, daar zijn hulpmiddelen voor zodat je gewoon lekker in je broek kan plassen.
*Vrouwen net als ik zijn gewoon hartstikke blij dat dat allemaal niet meer hoeft. Ik mag lekker rimpels, ik hoef lekker geen modieuze mode, eindelijk hoef ik niet meer op hoge hakken, eindelijk hoef ik me niet meer af te vragen welke kleur lippenstift "in" is. Etc.