Weet iemand een site over alle spieren in het menselijk lichaam?

Een duidelijke site met goede afbeeldingen enz....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Op de onderstaande site kun je in 3D inzoomen op alle onderdelen van het lichaam. Het is gemaakt door Google en het werkt helaas alleen in Firefox.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Ik heb Firefox en wou even een kijkje nemen. Maar helaas, je moet er ook nog WebGL voor hebben. Wat dat moge zijn?
grasmaaier
10 jaar geleden
Dat is een functie die standaard in Firefox zit. Vreemd dat het niet werkt bij jou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks... hier heb ik wat aan.
Google Chrome werkt ook.
Die heb ik namelijk.
iMuscle2 op de Ipad/Iphone.
Handig ook als je een bepaalde spiergroep wilt oefenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel ....installeer het meteen op me ipad
Hier heb je iets in spel vorm:benoem de spieren:
http://ict-en-onderwijs.blogspot.be/2008/11/namen-van-spieren.html
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dankjewel ook voor deze.
Allemaal nuttig.