waarom schijfen ze geen morfiene voor mensen met clusterhoofd pijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het schijnt dat hennep erg goed werkt, tegenwoordig werken ze veel met hennep druppels, waar je niet stoned van hoeft te worden. Kijk eens op mediwiet.nl.

Het beste antwoord

Omdat je dan helemaal niet meer kunt functioneren omdat je in een roes leeft. En dat je geeneens meer weet wat je zegt en wat er om je heen gebeurt.
Nee morfine is geen aspirientje of hoofdpijnpoeder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat morfine nogal drastisch is en het heel erg verslavend werkt.