Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je die bult op je neus ' wegduwen ' ?

Ik heb een lelijke bult op het midden op mijn neusbrug, en als ik erop duw, gaat-ie weg voor 5 minuten ofzo. Het klinkt echt raar, maar moest ik het meerdere keren doen, word die bult dan kleiner??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat belangrijk is wat die bult veroorzaakt op je neus. Is het het neusbotje, is het een vetbult, is het iets anders?

Als je er op duwt en het effect blijft maar 5 minuten bestaan dan kan je aannemen dat die bult niet voor altijd wegblijft of substantieel kleiner wordt. Vooral niet als het hier gaat om een deel van de neus zelf, dat bestaat namelijk van binnen uit weefsel dat buigzaam is en na aanraking weer de oude vorm aanneemt.

Mocht het een vetbult zijn, dan zou deze weggehaald kunnen worden, of een puist die open gemaakt kan worden, met mogelijk als resultaat dat de bult minder of zelfs weg is. Mocht het echt om het neusbotje zelf gaan dan zou de plastisch chirurg er aan te pas moeten komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding