Vrouwlijke hormonen tegen overbeharing?

Is het niet mogelijk om meer vrouwelijke hormonen te krijgen tegen overbeharing?

Toegevoegd na 12 minuten:
als vrouw bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

de pil. Vroeger werd hij de dianepil genoemd, hoe hij nu heet weet ik niet. Is een erg zware pil, met veel hormonen erin. Word vaak ipv als anticonceptie juist als anti-acne middel voorgeschreven aan pubermeisjes met erg veel acne. In een enkel geval komt ook een man hiervoor in aanmerking, maar die zal extra supplementen moeten slikken om borstvetopslag te voorkomen. Deze hormoonshot reguleerd ook extreme haargroei, opvliegerigheid, honger ed. Denk erom dat je niet na 2 dagen resultaat zal hebben, het kost tijd om je hormoonhuishouding te veranderen. Ga naar je huisarts voor een recept.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zou kunnen, maar je krijgt dan ook borsten en heupen en vet op buik billen en bovenbenen. Zit je daar weer mee ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werkt niet. Als je je om wilt laten bouwen van man naar vrouw moet de lichaamsbeharing handmatig verwijderd worden. Als vrouwelijke hormonen zouden werken tegen haargroei was er allang een anti-baardcreme voor mannen die zich niet willen scheren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, maar je gelooft die reclamejongens toch niet die alles doen om lichaamsbeharing te bannen wereldwijd...

Hoe kan iets dat natuurlijk is, fout zijn? Daar moeten toch commerciële belangen achter steken en een wereldbevolking die alles maar van die reclamejongens slikt...