's avonds/ 's nachts moet ik bijna heel de tijd hoesten en overdag niet

wat kan het zijn?

Toegevoegd na 11 minuten:
Heb het nu zo'n 3 weken de ene nacht erger als de ander maar ik heb geen pijn ofzo..

Toegevoegd na 1 uur:
Ik rook idd.. had daar nog niet een aan gedacht. Naja een bezoekje aan de dokter kan geen kwaad.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
167.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je een roker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3 wkn is te lang, hup naar de dokter!

Het beste antwoord

Een infectie in je keel of in je longen.
S'nachts als je gaat liggen drukt je lichaam in elkaar, en heb je er daarom meer last van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Is het in huis misschien heel erg droog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je kriebelhoest hebt, heb je daar meer last van als je op je rug ligt. Probeer eens op je zij te gaan liggen.

Mocht je alleen last hebben van benauwdheid als je in je bed ligt, kijk dan eens goed naar wat er anders is dan overdag. Slaap je onder een donzen of wollen dekbed en ben je daar misschien allergisch voor? Heb je je raam wel open staan? Is je kamer vochtiger of juist droger dan de rest van je huis?

Als je langer dan 2 weken last hebt van hoesten is het verstandig om naar de dokter te gaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'S nachts wordt je warm (je ligt lekker onder je dekbed) door deze warmte stimuleer je, jouw longen en daarom ga je hoesten en proesten. Ga overdag lekker stomen dan zal je hopelijk snel van deze vervelende verkoudheid hoest af zijn.

beterschap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik ook gehad, tijdens mijn vakantie enkele maanden geleden.
De arts raadde me aan om een extra kussen onder mijn hoofd te leggen, zodat je meer overeind slaapt.
Dat hielp raar genoeg wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niks aan het handje, wachten op de eertse knobbel nooit naar een dokter gaan en je gezondheid toevertrouwen forumleken zoals ons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook een allergie zijn.
Ik weet niet of je al allergisch bent voor het één of ander, maar in mijn geval was er sprake van een allergie.
Overdag merkte ik niets, maar als ik 's nachts een paar uur had geslapen, werd ik wakker van het hoesten. Ik bleek allergisch te zijn voor ons nieuwe huisdiertje, een chinchilla. We moesten hem noodgedwongen daardoor wegdoen, maar daarna had ik nergens last meer van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hen een professionele luchtreiniger/bevochtiger in mijn slaapkamer staan en voorts zuigt 'het dienstmeisje' nijn bed regelmatig en grondig. Dat helpt zeer goed.