Welk kapsel past goed bij een blauw kort jurkje?

Ik ga vanavond naar een feestje van een vriend, maar ik weet niet wat het mooist erbij past. Welk kapsel zal ik maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Iets als dit staat altijd goed:) Ook al is het maar 1 staartje of vastmaakpunt.

Je zou je haar in een staart kunnen doen en dan met een mooie speld vast zetten. Je krijgt dan losse plukjes bij de oren en speelse 'knot' achter

je haar vanaf je voorhoofd leuk laten invlechten tot op de helft en daan een leuke staart maken

Ik zou het haar opsteken! Handige filmpjes voor het opsteken van je haar: http://www.girlscene.nl/beauty/haar/2009/december/haar_opsteken

als je lang hebt laat het gewoon los dat vinden de meeste mannen het mooiste. zo natuurlijk mogelijk

Je zou ook voor de (oude) Sinead O’Connor look kunnen gaan…

Laat het los, pak een knipje. Pak van voren recht een lok, niet te groot. Draai die een beetje, hou hem vast, doe dit ook bij de andere kant, en knip ze dan vast.

Ik, als man zou zeggen, liefst je haar lang en los.. Dat staat je echt vrouwelijk en laat je charmes mooi uitkomen.. Wellicht ben ik bevooroordeeld..maar ja..ik vind het lange haar van mijn eigen liefje ook zo mooi.. Gr. Ton

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100