Ik heb al sinds donderdag last van boven arm als ik mijn arm strek en ff draai, het is gebeurt na sporten. Weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Pijn in boven arm met strekken en arm draaien:( gebeurt na sporten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Verrekte spier kan het zijn. Gewoon rust geven, dan gaat het zeer waarschijnlijk vanzelf over. Beterschap.

Toegevoegd na 44 seconden:
En het kan best wel even duren, hoor, voordat je er geen last meer van hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je je spier overbelast/verrekt hebt, je hebt de beweging dan verkeerd uitgevoerd strekken en echt wegdraaien is niet goed voor spieren. Warme kompressen (bijv. een coldpack die je warm kunt maken of zo'n kersenpit kussen) helpen wel de pijn iets te verlichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk een Ontstoken pees. Heb je wel alle bewegingsvrijheid? Alleen bepaalde bewegingen doen pijn.

Komt vaak na een tijd van overbelasting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat lijkt er heel erg op. dus maandag maar ff een afspraak met de dokter maken.
en hem er naar laten kijken.