Is het vreemd als heteromannen het waarderen om naar homomannen te kijken?

In alles waaruit blijkt dat ze homo zijn. Dit kan dus ook de associatie zijn van een verliefde blik tussen mannen.

Wat is het verschil met vrouwen?

*de afbeelding is compleet random gekozen*

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Naar mijn mening is de scheiding tussen homo en hetero niet zo strak. Ik denk dat de meeste mensen in meer of mindere mate bi-seksueel zijn en dus ook graag naar het eigen geslacht kijken. Daarbij kun je ook naar het eigen geslacht kijken om jezelf ermee te vergelijken, bv in kledingstijl. Voor vrouwen lijkt me dat niet anders dan voor mannen.

Als een heteroman naar een homoman kijkt doet hij dit waarschijnlijk om deze te vergelijken met zichzelf, zodat hij in kan schatten wat zijn kansen zijn om te 'scoren' bij het vrouwelijke geslacht. Vrouwen kijken ook naar andere vrouwen om dezelfde reden (waarschijnlijk wel vaker en meer). Dit heeft niets (of weinig) te maken met een seksuele aantrekkingskracht tussen de heteroman en de homoman.

Hoezo zou dat vreemd zijn?Ik beschouw mezelf als 100% hetero,maar als ik samen met mijn vrouw een adultmovie kijk,en 2 mannen doen het samen,vind ik dit ook wel opwindend hoor.Ik zit wel eens op flirtmee.nl,en als ik de cam aanzet,weet ik dat ook mannen naar mij kijken.Ik kijk ook naar hun.Misschien klopt het wel...dat iedere man,en vrouw, bi is.Nou,dan ben ik bi...zal mij een zorg zijn.

Als je een echte vent bent, ( en dat hoop ik te zijn ) kijk je niet verliefd of wat dan ook naar een andere man ( tenzij (respect) homo’s ) . Sorry maar gadverredamme…...... moet er niet aan denken. Ik ben geen vrouw dus weet niet exact hoe het daar zit, maar als ik zo om me heen kijk lijken vrouwen en meisjes daar veel minder moeite mee te hebben. Let er maar eens op bij bijvoorbeeld hyves of zoiets. Bij vrouwenpraat zie je heel vaak opmerkingen als: hee lekker wijffie, dag sgatje van me, kusjes, hou van je meissie, XXX enz enz. Zie jij wel eens berichten bij jongens onder elkaar als: Doei lekker ventje, love you, knuffels, hee mannetje van me.. enz enz? Nou ik ben dat ( gelukkig ) nog nooit tegen gekomen. Waarom precies weet ik niet, maar dit is mijn constatatie.

Heel vreemd... Maar mannen zijn visueel ingesteld, dus anything could do the trick... Maar mensen kijken graag naar iets wat vreemd is in hun ogen, ooit van kijkersfiles gehoord? Vrouwen zijn anders en gelukkig niet door het oog te betoveren, daarom betoveren ze zichzelf en is het meest lucratieve beroep: plastisch chirurg... Maar het is heel vreemd...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100