Wat kan je met dit voedingsschdma bereiken?

Ik ben 1.76 en weeg 88.1 kg. Nu heb ik een voedingsschema gekregen om af te vallen en spiermassa te kweken. Is dit met dit schrma mogelijk, is het niet veel eten?

ntbijt:
- 75 gr Havermout met water
- 30 gr Whey (eiwit)
Tussendoor:
- 2 x bruine boterham met gezond beleg (kipfilet, kalkoenfilet, runderrookvlees)
- 1 x stuk fruit naar keuze
Lunch:
- 100 gr gekookt afgewogen rijst
- 175 gr mager vlees (rijk aan eiwit)
- 200 gr groenten
Tussendoor:
- 2 x bruine boterham met gezond beleg of Pindakaas
Avondeten:
- 100 gr gekookt afgewogen rijst
- 175 gr vlees/vis/gevogelte
- 200 gr groenten
Voor het slapen:
- 200 gr Griekse Yoghurt 0% vet
- klein handje Amandelen

Na training:
- 30 gr Whey (eiwit)

Weet jij het antwoord?

/2500

Met dit schema ga je vooral je nieren beschadigen denk ik. Je zit hiermee op ongeveer 2300 kcal, maar wel 244,5 gram eiwitten, dat is 2,7 gram per kg lichaamsgewicht. Tussen de 100 gram eiwit en 2x je lichaamsgewicht in gram (in jouw geval 176,2 gram) is een beetje een goede richtlijn om te gaan zitten. Ik heb hier de link naar het plaatje van de calculator die ik heb gebruikt http://i42.tinypic.com/2n237t0.jpg Toegevoegd na 1 minuut: Het is natuurlijk afhankelijk van hoeveel je sport, maar al die whey shakes lijkt mij wat overbodig. Als je die weg zou laten, en in plaats wat meer vetten gaat eten (je zit maar op 50 gram, best laag) dan zit je al wat beter denk ik. Dan kom je ook iets hoger in kcal, 2300 lijkt mij een beetje aan de lage kant voor een man die actief bezig is. Wie heeft je dit schema voorgeschreven?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100