Kun je zelf je nagels lakken over de gelnagels en het er weer afhalen?

Kun je als je gewone nagellak over de gelnagels doet deze er weer gewoon vanaf halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Wel moet je de nagellak verwijderen met nagellak remover ZONDER aceton. Als je nagellak remover gebruikt met aceton, dan kan de gelnagel oplossen en loslaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan zeker. Alleen niet al te slecht remover-spul gebruiken! Dan gaan je nagels achteruit. Je kunt beter nagelakremover met kwaliteit, zonder aceton kopen,