Het ziekenhuis aansprakkelijk stellen hoe doe je dat?

Hallo ik wil Het ziekenhuis aansprakelijk stellen hoe pak ik dit aan.
Hoe bewijs ik dat ziekenhuis een fout gemaakt heeft tijdens de opname.
Graag uw tips.
Alvst bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonder informatie wat er mis is gegaan, is hier geen antwoord op te geven. Neem een advocaat in de arm die je kan helpen (of niet).

Antwoorden (1)

Ik heb het hier wel over 20 jaar geleden, maar betrof bij mij toen communicatiestoornis tussen 3 artsen waardoor ik tijdens operatie en behandeling daarna, complicaties heb opgelopen. Ik heb een klachtenformulier ingevuld, waar op staat of je alleen klacht wil indienen of ook gerechtelijke stappen wil nemen, gelijktijdig ook naar rechtswinkel gestapt. Het betreffende ziekenhuis heeft toen contact met mij opgenomen, en is met artsen om tafel gaan zitten, die erkenden hun fouten, heb toen een schadevergoeding en gesprek met artsen gehad. Succes