Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt de Clark zapper echt effectief? Is iemand hier bekend mee?

Het vernietigd virussen en bacterien, maar als het nou je goede bacterien ook vernietigd, net als anti-biotica bijvoorbeeld.. dan is dit geen goed apparaatje..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
995

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het spijt me , maar....een science-fiction-achtig apparaatje dat kanker-bacterien wegzapt ?? Dat geloof je toch echt geen ene micro-seconde ??

Natuurlijk werkt het niet, je kunt het dus rustig gebruiken zonder ook maar één bacterie te doden, goed- of kwaadaardig, en 'kankerbacterieen '(klinkt als een scheldwoord) zul je er zeker niet mee vernietigen.
Vreselijk schandalig dat er mensen zijn die op deze wijze zichzelf durven te verrijken over de hoofden van wanhopige patienten heen. Het zou eigenlijk gewoon verboden moeten worden.

Toegevoegd na 7 minuten:
Zie ook : http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschappelijk-bewijs-claim-clark-zapper.29760
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Je bent me net voor met je prima antwoord.
Cryofiel
14 jaar geleden
http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/Cancer/clark.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat doet de clark zapper dan wel? En hoe weet je dat het niet werkt?
Cryofiel
14 jaar geleden
Het maakt niet uit wat dat ding doet. Best mogelijk dat het helemaal *niets* doet. De maker beweert dat het apparaat virussen en bacteriën doodt. Dat is in ieder geval gelogen. Enneh - denk je nou echt dat artsen niet meteen massaal op zo'n apparaat zouden duiken als het ook maar iets zou doen, om het verder te ontwikkelen, om het te verbeteren? Dat is tenslotte de hoofdtaak van veel artsen. Het feit dat al die artsen dit apparaat volkomen links laten liggen, spreekt boekdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer..
mijn ziekte is dus echt ongeneeslijk. Maar goed, toen ik het ooit aan mijn hart had, en ziekenhuizen konden niks vinden, ben ik op eigen houtje naar alternatieve geneesdokter gegaan. Dit heeft geholpen hoor, maar het ziekenhuis zou mij nooit doorverwijzen.. Ze zeiden toen echt zomaar ''We kunnen niks voor je doen je gaat dood'' En nu hoor ik het weer, dus dacht.. Nou, vast wel iets onbekends waardoor ik kan genezen..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding