Waar kan ik een nagellak rekje kopen voor niet meer dan €10,00

Ik heb ongeveer 65 nagellakjes en ik vind het vervelend om ze on 1 grote toilettas te doen dus wil ik graag een rekje. Weet iemand waar ik die kan halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Onder een tientje lukt niet, wel rond een tientje, kijk eens bij de nageldiscounter en sweetbeauty.nl daar vind je ze goedkoop.
Ik heb wel een tip voor je, vraag eens bij drogisterijen, of je de toonbankdisplay mag hebben, als deze leeg is, dit zijn dingen die de drogist meestal weggooit, omdat ze altijd meegeleverd worden bij actie-producten en nieuwe producten of merken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!! Daar heb ik wel wat aan. Nog niks gevonden maar ik kijk nog even verder! Greetzz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet zoeken op nagellak display in plaats van rekje. Succes.
Dus...ik zoek op google naar: "Kruidenrekje" en wat krijg ik te zien:
http://mevrouw-minder.nl/2012/12/vijf-ideeen-om-je-make-up-op-te-bergen-met-gerecyclede-materialen-of-spullen/
(even scrollen naar beneden)

Toen moest ik aan deze vraag denken.
Ik hoop dat je er wat mee kan.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig, leuk idee. Ook van mij een plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed plan! Ik gebruik een omgekeerd kruidenrekje om mijn kettingen aan te hangen en armbanden op te leggen, werkt ook prima.