Volgens mij heeft er gistere iemand wat in m´n drankje gedaan. Weet iemand hier wat je dan voelt?

Ik was redelijk aangeschoten, ik zei dat ik naar huis wou gaan en ze zeiden dat ik niet moest gaan, ik kreeg nog 1 biertje, en besloot die alleen nog op te drinken en ineens was ik weg. Achteraf hoorde ik dat ik allemaal onzin uitkraamde, en toen ik eenmaal sliep was het alsof ik in een coma lag. Ik ga nooit meer alleen uit!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd zelf je drinken halen, en je hand op de opening van je glas houden, want als je afgelijd word, kunnen ze er ook wat ingooien.
Bij een vriendin van mij hebben ze ooit spaanse vlieg in haar drinken gegooit.
Ze heeft met 12 jongens staan kussen die avond.
En ik bleef na het stappen bij haar slapen, en je wilt niet weten wat ze daarna nog allemaal in haar slaap aan het doen was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spaanse vlieg werkt niet wanneer je zelf niet opgewonden bent.. je moet al opwinding hebben. Dus het zoenen van die 12 jongens komt niet enkel en alleen door de spaanse vlieg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verder wel goeie tips hoor, whiteeagle
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh shit.. en hoe voel je je vandaag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cindy 1985 Ik denk dat een puber altijd wel een beetje opgewonden is ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je wel weer gelijk in haha. Dan werkt t al makkelijker.

Antwoorden (4)

dat heb ik ook zo vaak gezegd ik drink nooit meer
waarschijnlijk heb je gewoon teveel gedronken en ben je inderdaad in een soort coma geraakt
of tewel comazuipen.
Leer je grensen kennen en eet van tevoren goed voor dat je gaat stappen zoals melk of vette soep helpt goed als je gaat drinken

Toegevoegd na 7 minuten:
als je zeker wilt weten of je ghb hebt binnen gekregen kun je bloed laten prikken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom dat - etje
GHB staat bij het grote publiek vooral bekend als een date rape drug. Het middel wordt wel gebruikt om de ander te verdoven. Het wordt bij het uitgaan onopvallend toegediend in een drankje waardoor het slachtoffer na inname snel slaperig en suf wordt en zich na het ontwaken ook vaak niet goed kan herinneren wat er is gebeurd.

de rest van de informatie is ook niet gezellig

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/4-hydroxybutaanzuur

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wil je absoluut niet bang maken en je kent de verhalen rond GHB vast wel maar toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent blijkbaar echt met de verkeerde groep gaan stappen. Zoals ik het lees, kende je de mensen waarmee je uitging niet goed. Het zou inderdaad goed kunnen dat je GHB hebt binnen gekregen. Verder weet ik niet wat er allemaal gebeurd is daarna, maar ik kan me voorstellen dat je je daar behoorlijk zorgen over maakt.

Als je er zeker van wil zijn of je GHB hebt binnen gekregen, is het echter waarschijnlijk al te laat.

"GHB is zeer kort aantoonbaar. Als men wil laten onderzoeken of men stiekem GHB toegediend heeft gekregen, moet voor alle zekerheid direct urine worden afgenomen. Plas direct na het voorval. Na enkele uren is het in de meeste gevallen al te laat. GHB is snel verdwenen. Het is in bloed maximaal 8 uur aantoonbaar en in urine maximaal 12 uur."

Ga voortaan met mensen stappen die je goed kent, en die je vertrouwt, dan loop je veel minder risico.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het nogal vergezocht om gelijk over GHB te beginnen. Van "redelijk aangeschoten" naar stomdronken is maar klein stapje .. en van drank kun je wel degelijk stom lullen, de weg kwijt zijn net als je geheugen en daarna in comateuze slaap vallen. Als je G hebt gehad was je niet eens zelf thuisgekomen.