Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben helpende niveau 2 ik wil in belgie werken maar weet niet wat daar de benaming is voor helpende is dat verzorgende/zorgekundige ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Of wel is het ook gewoon verzorgende.Als Belg kan ik dat moeilijk beoordelen ofwel is het logistiek assistent:Logistiek assistent
Als logistiek assistent(e) heb je een ondersteunende functie op uitvoerend niveau in het verpleegkundig departement van een ziekenhuis. Je verleent logistieke steun aan de andere hulpverleners door een aantal ondersteunende activiteiten uit te voeren waarvoor geen kwalificatie als verpleegkundige of verzorgende vereist is. Het betreft vooral huishoudelijke taken, hotelactiviteiten, ondersteunende administratieve taken, intern transport van patiënten en onderhoud van materiaal. Je neemt niet deel aan de directe zorgverlening aan de patiënt.
(Lees meer...)
fremar
11 jaar geleden
fremar
11 jaar geleden
Dan zal het ook verzorgende zijn of zorgkundige:
Verzorgende en zorgkundige
Je helpt bij de dagelijkse verzorging van de klanten die tijdelijk of permanent hulp nodig hebben bij alle activiteiten van het dagelijks leven. https://www.vdab.be/beroepen/polyvalent_verzorgende.shtml
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing