Kun je ook zelf glijmiddel maken?

Vaginavocht en echte glijmiddel is natuurlijk het beste. Ik vraag mij alleen af waar glijmiddel precies van gemaakt is, en of je het zelf ook zou kunnen maken, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.1K

Het beste antwoord

Sommige glijmiddelen worden op waterbasis gemaakt, anderen zijn weer op siliconen, organische, of oliebasis gemaakt.

Mits je een laboratorium opleiding hebt gevolgd, zou je het misschien na kunnen maken, er zit natuurlijk een samenstelling in glijmiddelen, en soms zelfs conserveringsmiddelen.

Hier vind je al die glijmiddelen en een uitgebreide uitleg erbij.

http://www.veiligglijden.nl/glijmiddelen-op-een-rij-i-2.html

Zelf maken wordt moeilijk. Dan kan het ook nog zijn, dat de persoon waarop je het gebruikt, een allergische reactie kan krijgen. Begin dus niet met vaseline, groene zeep e.d. (ja, dat doen mensen echt, kijk maar hier)

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=12094.15

Als je eventueel niet naar de winkel durft, kun je het ook gewoon via internet kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt via internet en bij bv seksshops wel veel ruimere keuzes in glijmiddel dan bv bij de drogist. Volgens mij ook met mint voor een extra tintelend gevoel ofzo. Je zou daar eens kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tip: een leuk glijmiddel met de smaak van chocolade en mint: https://www.depaarsekeizerin.nl/product/jo-gelato-mint-chocolade-heel-goed-glijmiddel-met-smaakje

Andere antwoorden (4)

Gewoon op de pruim/ster tuffen
Werkt prima en dat maak je helemaal zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
gadverdamme, dan heb je toch gelijk geen zin meer. Zo'n rochel op je geslachtsdelen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spuug glijdt ook niet goed en is zo weg. Of je zou idd een rochel moeten doen maar gatver :( ik kan wel wat lekkerders bedenken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, t klinkt ranzig maar wordt toch veel gedaan dus t zal wel helpen.
Hij hoeft overigens niet helemaal uit je tenen te komen, de kleir groen te hebben en gepaard te gaan met diepe lange geluiden...
Maar t blijft een bietje vies en komt ook niet al te respectvol over...
Kimath
12 jaar geleden
bij tuffen heb ik wel gelijk zo'n idee als een rochel.
Wat ik wel ken is bij het vingeren, even de vinger in de mond stoppen en dan pas beginnen. Dat klinkt al een stuk minder vies :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen het platte "op de pruim/ster tuffen" maakt al dat het smerig klinkt, maar ja, het past natuurlijk bij de naam "odol"...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IN spuug zitten te veel bacterien die een schimmel of infectie kunnen veroorzaken, ik kan de link niet zo snel vinden, maar heb er vorige week nog een artikel over gelezen. In noodgevallen kan je het gebruiken, maar liever niet!!
Beter even naar de drogist of via internet bestellen. KY is de meest gebruikte. Anders naar welkoop, daar heb je glijmiddel voor dieren, kan ook bij mensen gebruikt worden. Ik gebruik het ook, is best goed en niet duur! 3,75 voor een fles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Tjekkitjen;

Zelf nooit geprobeerd, maar olijfolie schijnt ook prima te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spuug goedkoop en altijd bij de hand