Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb sinds maandag erge pijn aan mijn boven en onder kiezen, ik vraag me af wat dit kan zijn?

ik heb al een foto laten maken bij de tandarts en daar zagen ze geen ontsteking maar ik blijf er last van houden. de tandarts dacht dat ik misschien een hele nacht met mijn kiezen op elkaar heb gedrukt maar mijn gezin denkt dat dit toch niet kan. Het duurt nu al te lang!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
926

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je bent verkoude je bij holten zitten dicht, neusspree
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben niet verkouden hoor?
zit je niet toevallig als je je inspant of iets dergelijks altijd met je kiezen op elkaar gedrukt?

dat heb ik ook wel eens, als ik me ergens op moet concentreren, dan ga ik hard op mijn kiezen bijten.

Dat zou een reden kunnen zijn?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet hoe het heet, maar het komt er op neer dat bepaalde 'micro-deeltes' in je gebit (vraag me niet wat het zijn) hun werk niet goed doen. Je kunt hiervoor speciale tandpasta kopen (van Elmex; 1 tube voor €4,50!!). Het is duur, maar schijnt te helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's nachts tanden knarsen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat ook zoiets als "aangezichtspijn". Daar zijn dan ook de tanden bij.
Ik zou bij de huisarts ook eens informeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding