Wat moet je doen als je vulling door flossen eruit valt?

Ik ga morgenochtend de tandarts bellen, wat is slim om te doen tot die tijd?

13 jaar geleden
in: Gebit
1.6K

Het beste antwoord

De tand, nu zondervulling, goed schoonhouden en voorzichtig doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je er nu nog geen last van hebt, gaan slapen. In je slaap merk je het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks kouds drinken en snel naar de tandarts...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar bed en gaan slapen lijkt me gezien het huidige tijdstip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voortaan wat minder fanatiek flossen. En morgen een afspraak met de tandarts maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem aan dat je geen zin hebt om met Bison Kit aan de slag te gaan, dus morgenochtend gelijk de tandarts maar bellen.

In tussen tijd niet bijten aan die kant, anders breken er misschien stukken van je kies af. Nu kan de tandarts hem misschien nog redden.

Heel veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Dankje wel!