Wat moet ik doen voor die vetrollen?

Ik ben niet te dik, maar als ik ga zitten heb ik een (lelijke) vetrol. Een tweede begint zich al te vormen..... Ik wil daar heel graag vanaf. Wat moet ik daarvoor doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer ''zit'' je zonder kleding, in het zwembad zwem je, of lig je, dan zie je het niet... het is geen vet wat je ziet, maar meer de huid die in elkaar zakt
Ritsuka
10 jaar geleden
Wat is je leeftijd, lengte en gewicht?

Antwoorden (2)

Je hebt geen vetrol, als je zit gaat nu eenmaal je vel een beetje dubbel zitten bij je middel.
Wat je wel kan doen is een broek dragen die goed bij je figuur past, en die misschien iets minder strak zit, dan heb je dit minder.
Goed rechtop zitten scheelt ook een stuk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je bent denk ik vrouw, dan is het normaal dat je een klein laagje vet hebt zitten op je buik, dit is noodzakelijk voor de vruchtbaarheid.
Mocht het wel nodig zijn dat je af moet vallen, dan is het een kwestie van gezond eten, op je porties letten (niet te veel, maar ook niet te weinig) en lekker bewegen en sporten.
Ritsuka
10 jaar geleden
Bereken eens jouw voedingsbehoefte op voedingswijzer.nl. Wat kun je eten per dag, en is de balans tussen vetten, koolhydraten ed in balans. Kijk eens wat je eet en wanneer. Je hoeft niet dik te zijn, maar je kunt bv wel vet opslaan op de 'verkeerde' plekken. Dit komt meestal door soort voeding en wanneer je het eet. Je vindt jezelf niet te dik, dat is al heel fijn. Nobody is perfect....Buikspieroefeningen een optie? Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
selectief buikspieroefeningen doen helpt niet.