heb ik iets aan mijn prostaat of blaas ?

Heb laatste tijd erg last bij mijn staartbonkje/ onderrug wat doorstraalt naar mijn benen.

Ok heb ik een erg drukkend/ pijnlijk gevoel in mijn perineum wat soms ineens intens pijn kan doen/ alsof mijn spieren daar ineens samentrekken.

Is de kans groot dat dit iets ernstigs is ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
ronron1212
10 jaar geleden
Ga naar de dokter.
Ritsuka
10 jaar geleden
Daar is huisarts voor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga even langs bij de dokter.
Poet
10 jaar geleden
Kijk hier even:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/114717-perineum-pijn-pijn-tussen-balzak-en-anus-of-vagina-en-anus.html
Er staat daar overigens niets over staartbonkjes (bedoel je trouwens niet: stuitje?).

Antwoorden (1)

even mijn ervaring.

Ik ging voor een liesbreuk naar de dokter.
Ik eindigde met een prostaat onderzoek (Je weet wat dat betekend)

Ik zal toegeven het is niet leuk (Vooral niet voor iemand van 20) maar ik had een bijbal ontsteking en een prostaatontsteking.
Na een korte antibioticakuur was het voorbij.

Dus even door de zure appel heen bijten en naar de dokter want niemand om GV kan je zo zeggen wat je mankeert!

Succes!