Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

meer dan anderhalve week blaasontsteking, wat nu?

Ik heb sinds vorige week zondag last van blaasontsteking (12 dagen nu) en weet niet meer wat ik moet doen. Vitaminetabletten heb ik al geprobeerd, cranbarrypillen neem ik iedere dag drie van, drinken doe ik goed (ook citroen met water en kamillethee), ik probeer mezelf zo warm mogenlijk te houden en zo veel mogenlijk te zitten om mijn buikspieren te ontspannen...
Maar het is nog steeds niet over :s
Is er misschien nog iets dat ik kan doen? En hoeveel gaat mijn huisarts kosten als ik daar naartoe ga? Maandag moet ik weer naar school, dus het liefts is het dan weg.

Lovez, SheWolf

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
530

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Direct naar de huisarts. Die zal je misschien een antibioticakuur voorschrijven. Straks loopt de ontsteking uit de hand en krijg je bij voorbeeld een nierbekkenontsteking. Dan ben je nog veel verder van huis.
Als je een ziektekostenverzekering hebt (die heb je als het goed is), dan hoef je niets te betalen aan de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding