meer dan anderhalve week blaasontsteking, wat nu?

Ik heb sinds vorige week zondag last van blaasontsteking (12 dagen nu) en weet niet meer wat ik moet doen. Vitaminetabletten heb ik al geprobeerd, cranbarrypillen neem ik iedere dag drie van, drinken doe ik goed (ook citroen met water en kamillethee), ik probeer mezelf zo warm mogenlijk te houden en zo veel mogenlijk te zitten om mijn buikspieren te ontspannen...
Maar het is nog steeds niet over :s
Is er misschien nog iets dat ik kan doen? En hoeveel gaat mijn huisarts kosten als ik daar naartoe ga? Maandag moet ik weer naar school, dus het liefts is het dan weg.

Lovez, SheWolf

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Direct naar de huisarts. Die zal je misschien een antibioticakuur voorschrijven. Straks loopt de ontsteking uit de hand en krijg je bij voorbeeld een nierbekkenontsteking. Dan ben je nog veel verder van huis.
Als je een ziektekostenverzekering hebt (die heb je als het goed is), dan hoef je niets te betalen aan de huisarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus +