Tetrahydrocannabinol. Het refereert naar de procentuele hoeveelheid van deze stof in een bepaalde substantie (concentratie). Het zit o.a. in Wiet, en geeft dus aan hoeveel % van de totale massa Wiet bestaat uit THC.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je zegt het zit in o.a. wiet, laten we dat wel even duidelijk stellen dat het om de meest belangrijkste en werkzame stof van weed en hash gaat.
Dan weten ook mensen zonder verstand van drugs waar het over gaat.