Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het balletje van de deoroller rolt niet hoe los ik dit op ?

Ik heb 3 bekende merken deo rollers maar ze rollen niet omdat het balletje droog blijft wrijft hij over de oksel in plaats van rollen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SimonV
11 jaar geleden
Even kracht zetten? Eventueel met je hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even na het douchen over de natte handdoek rollen..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Houd eerst de roller even op de kop, en goed schudden. Dan komt er vloeistof tegen het balletje aan, als het goed is kun je dan wel gewoon rollen.
Tegenwoordig zijn ook veel deorollers zo gemaakt dat je ze al met de bal naar beneden bewaard, zodat het balletje goed vochtig blijft.
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden
SimonV
11 jaar geleden
Plus! Weer wat geleerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima tip +.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij rolt iets maar niet vloeiend zoals ik bij de eerste roller had die rolt soepel
Ritsuka
11 jaar geleden
Soms moet je even extra kracht zetten, als hij al een tijdje vast heeft gezeten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd, op de kop, schudden, en heb je een kunststof roller? knijp er dan tijdens schudden licht in zodat de vloeistof er zeker tegen/tussen komt, daarna moet hij het gewoon weer doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van glas merk nivea. Mijn eerste roller was van 8x4 en die rolt echt soepel Toen kocht ik perongelijk met witte vloeistof daar krijg je vlekken van, die gebruik ik niet meer. Nu heb ik er 2 van nivea met doorzichtige vloeistof die rolt nog stroefjes ookal druk ik hard op me oksel maar op de handdoek rolt hij wel soepel.
Cryofiel
11 jaar geleden
Als ik zo'n niet-rollende roller heb, duw ik hem met kracht in de palm van mijn hand. Dus met de rechterhand de deoroller vasthouden, en niet je oksel deoen maar de palm van je linkerhand deo-en. Daarbij krachtig drukken. Zo krijg ik het balletje altijd wel aan het rollen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing