Hoe train ik het beste mijn kracht in rug triceps en biceps zonder apperaat? Evt in combinatie met borst wat is de nodige rusttijd tussen trainingen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit hangt een beetje af wat je bedoeld met apparaat.. Een goede oefening voor je rug in combinatie met je biceps is jezelf optrekken aan een optrek stang. Verder losse dumbells zijn uitermate geschikt voor je biceps Opdrukken is een goede oefening voor je borstspieren, deels biceps en een klein gedeelte voor de bovenkant van je rug. De rusttijd hangt erg af van de manier waarop jij traint. Train je thuis en pak je af en toe eens een gewicht dan kun je dit gerust dagelijk doen. Ga je echt flink fitnessen dan zul je ook veel moeten rusten. Als je een spiergroep flink heb getraind zul je zeker een á twee dagen rust moeten nemen. Het hangt er dus ook flink van af wat je wilt. Als je echt een beetje resultaat wilt gaan zien zal je naar de sportschool moeten gaan en flink gaan trainen. Daar kunnen zij ook precies vertellen hoe je moet trainen.

zonder apparaat en dus zonder gewicht? nou ga er dan maar niet van uit dat je meer dan 3kg droge spiermassa per jaar bij komt. just saying. en rust tijd is afhankelijk van je trainingen, doel, intensiteit, RM gehalte en voedingspatroon maar houd een 36-48uur minimum aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100