Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weet je of je vinger uit de kom is?

Ik was vanmiddag aan het knippen met een schaar en opeens kreeg ik erge kramp in m'n hand, ik stopte en zag mijn middelvinger niet goed meer stond. ik heb hem toen weer rechtgezet en toen was het ook weer over. Was hij uit de kom of was dat wat anders? Ik heb dit ook al 2x eerder gehad.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie ook: http://www.goeievraag.nl/vraag/vinger-gehad-behandelen.20869

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat was uit de kom
Als je daar vaker last van hen zou ik even naar de huisarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, kan makkelijk en als het al eerder is gebeurd gaat het de volgende keer nog wat makkelijker. Het komt denk ik bij kappers ook wel vaker voor (en bij balsporten als handbal). Heel vervelend en als het te vaak voorkomt kan je met de huisarts of fysiotherapeut overleggen wat je kan doen om het probleem te verminderen.

Andere antwoorden (1)

De volgende keer kun je het beste naar een arts gaan. Bij het terugplaatsen of rechtzetten van de vinger kun je ook fouten maken. Zo kan een zenuw (tijdelijk) bekneld raken of het bot, spieren en pezen beschadigen, met tijdelijke, langdurige of blijvende gevolgen.
Zelf gelukkig nog nooit iets uit de kom gehad, maar ik ken iemand met hetzelfde probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding