Wat is dat voor bruin/oranje kleur in de onderbroek bij de lies ?

In het midden van een witte onderbroek.

Is het gewoon de kleur combinatie van zweet en bacterien ?

Ik gebruik elke keer na een grote boodschap vochtige toilet-doekjes dus daar aan kan het niet liggen...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
zelfs met die doekjes gebruiken kan je nog wat missen hoor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus dit keer 2 doekjes gebruiken ? :P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hoeft niet. Gewoon net zo lang poetsen tot je schoon bent...... Gebruik je misschien een zelf bruinende creme?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik poets tot er niks meer vanaf komt, en Ik gebruik geen creme.

Antwoorden (2)

Je schrijft "bij de lies" dat heeft niets met de grote boodschap te maken denk ik zo. Waarschijnlijk urine. Wanneer je na t plassen niet goed uitplast of droogt komen er druppels in je onderbroek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet aan de voorkant maar bij de scrotum (tussen de benen) bij de onderbroek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke..maar daar zit niet je lies
Dat komt door het zweten daar. Door het zweten tussen je liezen komt er vocht bij de zijkant van de balzak, vanaf de zijkant trekt het meer naar het midden. Dat vocht trekt in je ondergoed, dus die gele vlekken zijn gewoon zweetvlekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O waarom is het bruin/geel van kleur ? Kan ik dit voorkomen of gewoon geen witte onderbroeken meer aan doen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat komt door het mengen van talg en huidvet met het zweet, dat geeft af op je kleding en verkleurd door het broeierige klimaat.